Α.Σ. ''ΠΕΛΛΑΙΟΣ''

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΚΑΡΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ Α.Σ. ΠΕΤΡΙΑΣ «ΠΕΛΛΑΙΟΣ» ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΙΑΣ.



Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η επίδειξη καράτε που πραγματοποίησε ο Αθλητικός Σύλλογος Καράτε Πετριάς «ΠΕΛΛΑΙΟΣ» με προπονητή τον Αντώνη Κίτσο, στο Γυμνάσιο Πετριάς. Οι αθλητές του Συλλόγου κατέπληξαν με τις ικανότητές τους παρά τον λίγο χρόνο εκπαίδευσής τους. Καλεσμένοι ήταν ο Ευρωπαϊκός Διαιτητής και προπονητής του Πανημαθιακού Α.Σ. Καράτε Νίκος Πανετσίδης, η Διεθνής Διαιτητής και προπονήτρια του παραρτήματος του Πανημαθιακού στο Μακροχώρι Ημαθίας και ο ευρωπαϊκός πρωταθλητής και προπονητής στα Παλατίτσια Ημαθίας, Ανδρέας Πανετσίδης καθώς και μια ομάδα προχωρημένων αθλητών του.

Κίτσος Αντώνης: Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά, τον Διευθυντή και τους καθηγητές του Γυμνασίου Πετριάς, για την πρόσκληση που μας έκαναν, να δείξουμε οι αθλητές μου κι εγώ προσωπικά, τι είναι το καράτε και τα οφέλη του. Ένα μεγάλο μπράβο, στους αθλητές μου που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα αυτό και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Ευχαριστώ επίσης τον κύριο Πανετσίδη που παρά το τόσο φορτωμένο πρόγραμμά του, μας τίμησε με την παρουσία του, την κυρία Ρένα Χασιώτου και τον Ανδρέα Πανετσίδη με την ομάδα του. Εύχομαι στον Δ/ντή και τους καθηγητές του σχολείου καλή επιτυχία στο έργο τους, στους μαθητές καλή επιτυχία στις επικείμενες εξετάσεις τους και θέλω να ξέρουν πως ο σύλλογος «ΠΕΛΛΑΙΟΣ» και το Διοικητικό Συμβούλιο με εμένα προσωπικά και τους αθλητές μου θα είναι πάντα δίπλα τους σε ότι κι αν χρειαστούν. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου